2015. július 22., szerda

Írói utószó

Sziasztok Drágák! :)

Nos, elérkeztünk ide is. Nagyon remélem, hogy tetszett az utolsó rész is. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki jelen volt, és szánt időt a blogom elolvasására. Nagyon sokat jelent ez nekem. Még
 azzal a fél éves kihagyással is, amire szükségem volt. Sokáig nem voltam megelégedve magammal, mikor úgy döntöttem, hogy szünetet tartok, de nem bírtam sokáig. Először stílust váltottam az írásomban, majd úgy döntöttem, hogy feljavítom az egészet. Fél évem ment rá arra, hogy az első 30 részt jobbra csiszoljam, most pedig túl vagyok ezen az egészen. Augusztus 8-án, pedig ez a blog másfél éves lesz.
Bármennyire sem szeretném, de el kell búcsúznom tőletek. Köszönöm szépen, mind
  • a 26 feliratkozót,
  • a - jelenleg - 25.000 oldalmegtekintést
  • a 92 kommentet
  • a pipákat
  • az 5 díjat
  • a kritikákat
  • valamint, hogy itt voltatok velem.
Sosem hittem volna, hogy eddig is eljutok, mindig az volt bennem, hogy lesz legalább 100 oldalmegtekintésem, és abba is hagyom a történetet a negyedik résznél, mert annyira pocsék vagyok. Aztán az a szám elkezdett nőni és néha befutott egy-egy komment is, ami rengeteg ösztönzést adott.
Ha rosszul voltam, ha ki akartam adni magamból mindent, csak leültem és írtam, ez pedig nagyon sokat segített.


Remélem valami olyat alkottam ami mindenkinek tetszett.:) Azonban nem tűnök el örökre.
Több helyen is megtaláltok még.
  • IDE KATTINVA megtaláljátok a blogos csoportom, ahol minden információt megtudhattok vagy érdeklődhettek. ((Ha már itt tartunk szeretném megköszönni, hogy már 45 tag belépett. Boldoggá tesztek!<3))
  • EZ A LINK az ask.fm profilomra irányít, ahol szívesen válaszolok a blogokkal kapcsolatos kérdésemre, vagy akár beszélgetésre. Mint a többi blogger, szívesebben használom én is ezt az oldalt, hogy egyszerűbben tudjam tartani a kapcsolatot az olvasóimmal, mintha a facebookomon jelölgetne be mindenki.
  • És nem utolsó sorban, ha IDE kattintotok, megtaláljátok a következő blogomat is, Zayn főszereplésével, ami a Stockholm Syndrome nevet kapta.
 Szóval, fáj leírni, de mégis örülök. Köszönöm szépen mindenkinek aki velem volt, remélem a közeljövőben is boldogíthatlak titeket. <3

A blog befejezve!

4 megjegyzés:

  1. Kedven Nonci! <3 én köszönöm, hogy elkezted írni eme csodás blogot! Végig követtem a történetet részrő részre, és izgultam vajon mi fog következni a következő részbe. Hogy vajon milyen fordulatot csempészel az akkori részbe.
    Sajnálom, hogy nem kommenteltem nem gondoltam, hogy számít valamit. Most viszont, hogy elkezdtem én is blogot írni rájöttem, hogy sokat számít, még ha csak egy komment is! Nem éreztem szükségét a kommentnek mert gondoltam tudod te azt magadtól is hogy csodálatos a blogod! Most viszont nekem volt szükségem arra, hogy kommentet írjak. Hogy elmondja mennyire imádom a blogod! Hogy sokat jelent nekem Harry és Emily kapcsolata. Hogy nem bánnám ha Hazza az élő életben is egy ilyen csodálatos lány mellett találná meg a boldogságot.
    Akármikor amikor befejezek egy blogot ürességet érzek, és ez most sincs másként! Elgondolkozok, hogy milyen volt az elején. Hogy amikor rátaláltam a blogra azt hittem csak egy sablon blog, mint sok másik! De rá kellett jönnöm, hogy Harry és Emily kapcsolata nem sablonos!
    Nagyon imádom a blogod örökké az egyik kedvenc blogom marad! Sok sikert a Zaynes bloghoz amit szintén figyelemmel követek!<3
    Nagy ölelés és millió puszi ~Bethany :*** <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bethany!
      Ha tudnád, mekkora örömöt szereztél most nekem. Látnád az arcom a meglepettségtől, szóhoz sem jutok.:D
      Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen! <3
      Én mindig sablonosnak és unalmasnak tartottam a blogom, néha sikerült csak, magamat is meglepnem egy-egy fejezettel, kíváncsi vagyok, mi lesz, ha pár hónap vagy év után vissza olvasom.
      A kommenteket azért szeretem, mert ez egyfajta visszajelzés és segítség az így is kevés önbizalmamnak. Így tudom, mit rontok vagy min kéne javítanom. Semmi gond sincs azzal, hogy nem kommenteltél, nem kötelezek rá senkit.:)
      Úristen, mindjárt sírok.:D Köszönöm szépen, örülök, hogy itt voltál velem.<3
      Remélem a másik blogom is elnyeri a tetszésed a továbbiakban.:)
      Ölellek.xx

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. És elhiheted, hogy a blogod nem sablonos! Imádom! <33

      Törlés